woensdag 8 december 2010

Even voorstellen: Bram

Mijn naam is Bram de Leuw, ik ben 18 jaar en woon in Oisterwijk. Mijn hobby`s zijn: Voetbal, wielrennen, op vakantie gaan, en gaan stappen. Ik voetbal bij Taxandria, in het 5e dit is een vriendenteam. Verder ben ik ook een grote fan van PSV Eindhoven.  En wielrennen, dat doe ik gewoon voor mijn plezier. Zo ga ik bijna elk jaar naar de Franse Alpen om te fietsen, in de bergen. Zo heb ik onder andere al de Alpe d’Huez en Mont Ventoux beklommen. Ik heb ook een bijbaantje, ik werk namelijk in een café in Oisterwijk. Café de Vrijbuiter, waar ik nu ongeveer een half jaartje werk. Ik studeer op dit moment aan de Fontys Hogeschool in Tilburg. Op de opleiding Sport en Media. Waar ik het voorlopig nog goed naar mijn zin heb, en een ontzettend gezellige klas heb. Ik hoop dat jullie genoeg informatie over mij hebben.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten