woensdag 8 december 2010

Even voorstellen: Sabine

Goedemiddag, ik ben Sabine de Kort en woon in Dongen. Daar woon ik sinds anderhalf jaar bij mijn vriend René. Ik ben geboren in Terneuzen, iets langer dan 20 jaar geleden en heb daar op de basisschool en middelbare school gezeten.

Nadat ik mijn MAVO diploma heb gehaald ben ik naar het CIOS in Goes gegaan en daar heb ik afgelopen juli mijn diploma gehaald. Ik ben daar afgestudeerd als bewegingsconsulente, en heb daar dus projecten georganiseerd om mensen aan het sporten te krijgen en te houden.

Verder werk ik bij de Vennen, een fitnesscentrum met sauna en een zwembad. Ik ben daar vooral in het zwembad te vinden en geef daar groepslessen (aquajoggen) en zwemlessen als het even mee zit met school, ook houd ik toezicht bij het vrijzwemmen en banenzwemmen.

Ik heb altijd gevoetbald maar daar ben ik sinds drie jaar mee gestopt. Tegenwoordig doe ik alleen nog groepslessen mee in de fitness zoals Zumba en U-bound en ga ik af en toe banenzwemmen.

Ik vind de opleiding sport en communicatie erg leuk, heb het naar mijn zin in de klas en kan het allemaal redelijk goed volgen. Wel is de klas soms erg druk wat dan wel weer lastig is om op te letten. Maar dit zal je wel merken als je naar onze presentatie komt kijken.

Tot dan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten