maandag 10 januari 2011

Even voorstellen… Ted

Mijn naam is Ted Kool, ik ben 19 jaar en woon in Waalwijk. Zelf ben ik hier niet geboren maar ben geadopteerd uit Ethiopië,en kom oorspronkelijk uit de hoofdstad Addis Abeba.
Mijn hobby’s zijn voetballen en het zelf kijken, Playstation spelen, met vrienden wat leuks doen en uitgaan.

Zelf voetbal ik ook nog en dat doe ik bij WSC Waalwijk bij de senioren in een vrienden team. Het jaar hiervoor zat ik nog bij de jeugd van WSC. Voordat ik op SPECO kwam was ik een leerling op het Koning Willem 1 College in Den Bosch.
Daar studeerde ik Ondernemer Manager Detail Handel niveau 4. De opleiding duurden 3 jaar, en ik heb het ook in 3 jaar gehaald. Door mijn vorige opleiding heb ik ook mijn bijbaantje, deze heb ik tot heden nog steeds.

In Den Bosch werk ik bij de Foot Locker een sneakerwinkel. Hier was ik terecht gekomen via mijn stage want ik moest in mijn 1e MBO stage lopen bij de Aktie Sport 2e stage bij de Bristol,en al snel had ik zoiets van er moet betere en vooral leukere stage plek zijn toen bij mijn 3e stage klopte alles.
Leuk personeel en het werk dat ik daar deed was een stuk leuker en ik had een geweldige stage.
Na mijn stage wilden zij mij hebben en nu werk ik er 2 jaar.

Na mijn MBO opleiding ben ik toch iets heel anders gaan doen, maar dit leek mij een ontzettend leuke opleiding die mij aantrok en tot nu toe vind ik het ook leuk. Ook omdat ik in een leuke klas zit natuurlijk.

Ik hoop dat jullie nu wat meer van mij weten.

Ted

Geen opmerkingen:

Een reactie posten