dinsdag 11 januari 2011

Mijn naam is Tijs Limpens. Ik ben 19 jaar en kom uit het zuiden van het land, Sittard om precies te zijn. Sinds het begin van de opleiding sportcommunicatie zit ik in Tilburg op kamers, maar ben ik in het weekend in het zuiden te vinden.

Na de basisschool heb ik eerst mijn MAVO-diploma gehaald en vervolgens mijn HAVO-diploma. Nadat ik mijn HAVO-diploma had gehaald wilde ik niet gelijk beginnen met een opleiding, maar wilde ik reizen. Mijn ouders hebben mij een fantastische kans gegeven om 2 maanden business Engels in Australië te volgen en vervolgens een halfjaar in Amerika te gaan om daar college te volgen. Afgelopen jaar is dan ook een super jaar geweest voor mij. In Australië en ik veel vrienden gemaakt vanuit Brazilië, Duitsland, Zuid-Korea en China. En als mensen nog een vakantiereis willen boeken, zeg ik met volle overtuiging  AUSTRALIE!

Van januari tot juni 2010 heb ik in Santa Barbara gewoond, een badplaats in de staat Californie. Ik heb hier gestudeerd aan Santa Barbara City College. Het leven op Amerikaanse College is me zo goed bevallen dat ik graag terug ga nadat ik mijn Bachelor heb gehaald. Australië en Amerika waren een levenservaring!!
Een van mijn hobby’s is het bezoeken van wedstrijden in het buitenland, afgelopen zomer ben ik naar de wedstrijd Internazionale tegen AS Roma geweest. Zelfs voetbal ik in een vriendenteam in Sittard maar daar gaat het meer om wat erna de wedstrijd gebeurt dan tijdens de wedstrijd.

Waarom ik heb gekozen voor de opleiding sportcommunicatie is dat ik iets wilde doen met sport maar niet de economische/management kant maar meer de communicatie kant. Wat mij vooral aanspreek is dat je veel kan linken met sport en hierdoor word je huiswerk interessanter voor jezelf.
Ik hoop jullie allemaal te zien op dinsdag 25 januari!
Tijs Limpens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten