maandag 10 januari 2011

Hallo,

Mijn naam is Rick de Knegt, ik ben 23 jaar en woon ik Breda. Ik volg, net als mijn medestudenten natuurlijk, de opleiding Speco (sport en communicatie). Toch is er wel een klein verschil en dat is dat dit mijn 3e studie is. Natuurlijk niet trots om dit te vertellen maar hierdoor kan ik wel met zekerheid zeggen dat ik deze studie echt heel leuk vind en deze ook gewoon ga halen.

Mijn hobby’s zijn natuurlijk sporten en in het bijzonders voetbal. Ik voetbal bij Boeimeer 1 in Breda en zolang ik dit ongehinderd kan blijven doen zal ik dit ook doen (tot het bier elftal dus). Zo vaak als het kan ga ik met vrienden naar de thuiswedstrijden van NAC, altijd erg gezellig.

Buiten voetbal vind ik skiƫn/snowboarden super, dit probeer ik ook elke winter te doen. Naast het sporten ga ik ook graag met vrienden de kroeg in of gewoon lekker bankhangen en een filmpje kijken. Zolang ik maar iets samen kan doen met vrienden. Ik heb al 2 jaar een vriendin en die houdt het nog steeds met me uit, een raadsel.

Groetjes,
Rick de Knegt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten